bra måndag

okej, nu va de månda igen och skola... hyfsat seg dag som vanligt :p men imorn är de värsta dagen på hela vecka! Den börjar men 1,5h tyska, sen 45 min Eng, idrott som är ganska kul men sen kommer de värsta FYSIK!!
Helt jävla värdelöst tråkit och onödigt! Usch!! Men efter tisda kommer ju onsdag och sen torsdag och sen fredag och då är de helg igan :D

Denna dagen har varit rätt bra, har tagit de rätt lugnt med änå gjort lite nytta :) har sökt lite mer sommarjobb, hoppas jag får nått positivt svar(!) :S och så har jag varit ute och motionerat Kolan, vilket alltid är lika trevligt :) Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa nya nr av Islandshästen, so kom idag. Där finns de alltid nått roligt att läsa, till skilnad från tyskaboken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0