ska maila nu igen

Hoppas ni förstod ironin i förra inlägget ;) haha

Men nu har jag iaf kommit hem från skolan, ätit pepparkakor och checkat fb så nu tänkte jag faktiskt vara duktig och plugga lite och då är de inte vanliga läxor och uppsatser jag ska gör utan jag fick läxa av syon idag att maila och ta reda på lite mer om de två olika utbildningarna som jag vill söka till.
tex vrf dom bara tar in 3 st på islandshästhippologprogrammet och ungefär hur många som söker och hur stor chans man har att bli antagen, hur uttagningsproven fungerar?
Hur det fungerar med distans pluggande på ekonomprogrammet, vilka kurser jag kan läsa om jag vill läsa något liknande men bara vissa kurser?

De va väl typ de...

Men nu blir de först mat korv och mos så man orkar med de andra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0