nu ska jag plugga!!

Har ont i ryggen, ont i huvet och fortfarande lite feber.... vet att jag bara klagar men idag vill jag klaga!! Så nu tror jag att ja ska slå av datan och inte slå på den förrens jag läst allt!!! Fast de kommer inte gå... Men måste iaf lära mig vilka aminosyror som är vilka och lite mer om metabolismen och kanske ännu mer om kolhydrater och proteiner... ja måste väl helt enkelt kunna mer om ALLT!

Skulle vilja veta, bara veta lite grann. En meing skulle räcka! För att gå omkring och bara hoppas mår man inte bra av... i längden...

Har rotat bland lite gamla bilder idag, alltid lika kul :)
Undri och jag, januari 2009


undri och jag, juli 2005

Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fina bilder!! :D riktigt fina hästar, skulle också vilja ha en sådan hobby som du har! Krya på dig och lycka till på provet i morgon! :D

2010-12-20 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0