last night was a good night

Hade en rikigt rolig kväll som började med en riktigt ordentlig förfest hos sandra och sen blev de bussen till Kalas. De va en kväll som verkligen måste göras om! Nått som inte va så lyckat va kebabrullen... tur att de va nån annan som kunde käka upp den iaf ;) haha
Va me på en idiotisk bild från igår och självklart ser man ju ut som en galen padda xD haha

Just nu sitter jag med en chipspåse och bara tjockar i mig, kemiboken ligger brevid och tanken va väl att jag skulle läsa lite i de... men de verkar inte som om de blir så. Nu ska jag återgå till min chips och ska nog checka febern också...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Må chips göra dej kry & energisk!!

Kram

2010-12-19 @ 13:17:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0