jag har kommit på de!

De va en riktigt seg dag i skola idag... två kemipass som va lite tråkiga och sen en ganska så okej psykologi lektion, håltimme, Svenska med en massa redovisningar och ja va såklart sist :p
Sen va de dax för FYSKI!!
Hade en massa överskottsenergi så satt och terrade Hanna hela lektinen ;) hehe Men måste säga att jag är riktigt duktig på att ta anteckningar på fysiken, mitt motto är få in hela lektionens anteckningar på en sida - till varje pris!
haha alltid lika kul att försöka krångla in allt på en sida ;) låter kanske inte så ku, men då kan jag tala om att om man har fysik så har man så sjukt tråkigt att allt blir roligt ;)

Bengt höll på och snackade om att Einstein hade kommit på nån (enligt mig) onödig formel, som han tydligen hållt på och kämpat med att lösa och förstå. Men fattar inte hur nån bara kan komma på nått sånt där och bara "jaha, de är alltså så här det är..."
nej jag tror att dom bara hittat på allt och så lurar dom i alla andra de och så säger folk att dom är genier men egentligen så är de bara påhittat alltihopa! Och de betyder ju att de är jag som är geniet som har kommit på allt dehär :D hehe

Hehe, you´r not so smart as you think mr Einstein ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0