idag

Okej, den här dagen har verkligen varit varierande på alla sätt och vis! Hade skit tråkigt imorse när jag skulle läsa boken men sen tog de fart. Fick mail från ett företag på Island som bad mig skicka CV och referenser, de verkar väldigt lovande så hoppas jag får komma dit! =)
Så jag har hållit på och försökt skriva om mitt CV på engelska... försökt få ihop nån som kan skriva bra referes om mig och sen va jag till stallet och red.
Kom hem och såg att jag fått ett nytt mail från en gård i Vendel som verkade väldigt intresserad av att ha mig där i sommar! :D
Så planen just nu är Vendel i sommar, Island höst och vinter :D Hoppas allt blir så så kommer allt bli jätte bra =)

Nu ska snart Rebecca och Martin komma och hämta mig så bär de av på julkonsert i östhammar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0