fått lite ordning

Är rätt trött nu! Sov iof rätt länge imorse men de har hänt en del dom här dagarna så de är väl inte så konstigt. Va i skolan till halv 12 och sen så va de lunch och sen va jag iväg till syon och jag har nog fått lite respons på mina tankar och har nog börjat tänka om lite, men har fortfarande samma mål :)

Slapp iaf åka och ta in hästarna på em för stig va hemma idag så jag kunde åka hem och bara ta det lugnt och fixa lite :) Men nu ikväll blev de desto mer jobb, va i stallet till 6 och så red jag och Sanda ett par hästar lite på volten och sen tog jag ut två till.
Imorn blir de lite mer ridning hoppas jag :)

Men nu ska jag alldeles strax sova, kan behöva en tidig kväll för en gångs skull, kanske lite lite bokläsning också om jag har tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0