en riktigt bra dag

Har precis blivit färdig med psykologiarbetet och de känns jäkligt bra måste jag säga! Nu är de över, äntlige! Då va de bara svensk boke och redovisningen på onsdag kvar. Sen är veckan slut och jag får äntligen vila! eller? nej så kommer de ju inte bli för då kommer de bli en massa födelsedags firande med både släkt, familj och vänner som slutar med en (förhoppningsvis) lyckad utgång på krogen :)

Har fått svar från ytterligare en gård idag som jag är ännu mer intresseras av än de som svarade igår. Men får se hur de bli, vill ha alla dörrar öppna så jag har fri valmöjlighet senare så jag kan göra de som känns bäst och är smartast. Men till island vill jag ju och dit ska jag också. Tids nog!



Mobile har krånglat ni ikväll och jag vet inte alls vad problemet är... de går inte att ringa och skicka sms men de går att ta emot... konstigt... får klura på dedär imörn för nu ska jag nog iaf ta och krypa till kojs även om de är så att svenskboken skulle behöva läsas lite... men äh, de är en dag imorn me ;)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0