en genomgång av dagen

Va till Lottens hästar imorse och tog ut och mockade lite, sen va jag hem duscha och åkte till skolan. Gick med Hanna till bussen i snöovädret... men fram kom vi iaf. Va lite drygt att åka stadsbuss måste jag säga, hatar att trängas med en massa folk!
Men de va rätt intressant på Ångströms iaf men jag va så jäkla hugrig så de va lite svårt att koncentrera sig...

Så sen sprang Hanna och jag iväg till donken och köpte cheesisar åt mig som jag fick käka på bussen xD Men så är de när man inte kan äta lunchen...

Nu ska jag försöka skriva lite på min kemirapport som ska vara inne idag(!!!) och om en timme ska jag iväg till stallet och kankse rida lite eller iaf göra nått med nån häst, de är ju inte direkt världens bästa väder... Får se vad jag hittar på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0