de har varit en bra jul!

Försökt blogga via min nya mobil tidigare idag men de gick inte så bra... de gick liksom inte att se vad man skrev så allt blev bara helt knäppt... men nu skriver jag ju iaf ;)

Va en ganska så lugn julafton, först va vi hemma och käkade grötfrukost sen va de middag hemma med julbord och kvällen spenderades hemma hos Annso. Och så kom såklart tomten oxå de får vi ju inte glömma ;)
Fick en hel del bra saker, ny mobil, presentkort, pengar, nagelack, smink, tupperweare sett som jag velat ha väldigt länge, en rulle soduko och lite annat :)

Idag har jag varit hemma och tagit de rätt lugnt, kollat på 3 filmer, käkat lunch med annso och dom vid 1-2 och sen varit och ridit nu på kvällen. De blåste riktigt mkt men de gick ganska så bra ändå :)

Några bilder från dagarna



Elin och hennes nya teleskop som hon skulle prova på julaftonskvällen


Elise som sitter vid tv idag på em


Freyr


strimma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0