bara för att jag har så tråkigt första dagen på jullovet!

Om dig
Namn: Johanna
Ålder: 18
Smeknamn: Johan, jojje, jovanhå, jo de va nog dom
Syskon: tre systrar en bror, tre fostersyskon
Sysselsättning: Är i stallet, rider, bloggar, försöker plugga och är med min underbara vänner!
Bra egenskaper: att jag är så himla bra på allt ;)
Dåliga egenskaper: blyg till en början, men sen när jag lärt känna nån så kan jag inte sluta prata ;)
Linje/klass: NV08!!!
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Brun
Skostorlek: 42 ;)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
linne, långkalsonger en kofta och ett par raggsockor
Vad använder du just nu för skor: Just precis nu har jag inga, men senast använda är stallskorna ;)
Favoritfärg på kläder: Mest svart men jag brukar ha de mesta

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Sandra
Du gick på bio med: kommer knappt ihåg när jag va på bio sist... men de va nog med Ellen
Du gick på stan med:min söta Hanna! <3
Skällde på dig: Mamma, för typ 2 sekunder sen ;p

Senaste
Låt du hörde:
Blackie´s dead
Film du såg: Benjamin Button, värdelös!!
Mat du åt: Frukost! Hembakt bröd, ljuse och kräm
Kram: Alex
Puss: Tila
Fest: I fredas
Känslan: "måste man städa innan jul?"
Ilska: För en stund sen när mamma skällde på mig för att jag inte dammsög just precis när hon ville de.
Resa: I somras, TURKIET!! :D
Glädje: Igår när jag snackade med Malin
Dröm: Hade nån jätte konstig dröm i natt... MYSKO!
Boken du läste: blev tvingad att läsa på svenskan...Dr Glas...
Personen du träffade: Mamma och pappa
Personen du pratade i telefon med: de va nog i förrgår, då va de Hanna, richard, lisen, rebecce, matin alla på samma gång xp
Personen du fick sms av: Malin
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit en sån korv :O
Gången du var utomhus: Imorse när jag tog ut hästarna och mockade
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte:
en kebebrulle i fredas natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0