en dag i april

Har haft ont i huvet sen 3 tiden, riktigt jobbigt!
Blev klar med Fe uppgiften idag, vilket känns bra. Svenksprovet va ju som de va och så såg jag att tiden för projektarbetet har världens dummaste tid! Efter de andras matte på torsdagar. Vilket betyder att jag måste gå till 3 ist för till 12.15! Riktigt dåligt!!!

Har anmält mig till TTC idag, nu hoppas jag att jag kommer med och sen får jag säga till Anna och Martin att jag inte kan jobba de fyra dagarna helt enkelt, om jag kommer med man vet ju aldrig. Önskar att dom skulle kunna höra av sig så jag vet om jag får jobbet eller inte, de är ju första maj på lörda och de känns ju skönt att veta att om man får jobbet eller inte åtminstonde en månad innan. Jag vill kunna planera!!




Nu ska jag gå upp och ta bort mitt nagellack och sen läsa tyskan. Ska ju ha läst x antal sidor tills imorn, oc gjort en stancil som jag inte ens har börjat på... men tar och gör den imorn bitti :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0