Zzzz!

Är hur trött som hells! Funderar på om jag ska gå och sova lr om ag ska kolla lite på tv... hmm... undra om de överhuvudtaget finns nått bra på tv ikväll... Forrest Gump går på 4an kl 21.15 har för mig att jag hört att den är bra... man kankse ska satsa på den :p  den inte är brra så är de ju Fever pitch på 3an och den lät inte heller så dålig =)
Usch, jag mår illa :/ inte bra :( men de går nog över när jag gå upp och kollar på tv och slappar, hoppas jag :s

De va ganksa så mkt folk på jobbet idag, vi hade fullt fart där ett tag, de va lite jobbit men de är ju roligt oxå :p men nu har jag ont i ryggen igen som vanligt efter att jag jobbat :/ de är ju inte heller särsklit bra :( Nästa gång jag ska jobba är 18 sep. De är ganska långt dit faktist, men de är skönt att jag inte jobbar varje helg för de skulle jag verkligen inte hinna me....

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0