otur och lite bilder

Ni förstår väl att man blir förvånad när man åker till stallet för att ta in hästarna alldeles själv och när man svänger in på stallplan så står de en gigantiskt stor kärra med halm på, mitt ivägen! Först fick jag lite panik och ringde Ida och hörde om hon va hemma, men sen såg jag att de gick att leda hästarna mellan kärran och staketet de va en himla tur för man lastar inte precis av 106 halmbalar på en kvart ;) haha
men sen va jag iaf duktig och lastade av 65 st upp på elevatorn för att sedan stapla dom, är stolt över mig själv :)

sen när jag kom hem så hittade jag äntligen sladde till min kamera, den låg under pappas alla papper :p haha mennu är den funnen iaf :p
Sen vart de god mat och sen bar de av till stallet ikväll igen :)
Men när jag longerade Kolan så gick de lite illa... han lyckades nämligen sparka mig på benet. Men som tur var så tog sparken på vaden. Och man har ju spelat fotboll en gång i tiden så dom tål lite ;) haha :p

nu ska jag nog gå och joina mamma och pappa som ska kolla på en film, men tror nog inte att den är så bra med tanke på deras filmsmak :p

ska lägga upp några av mina bilder från igår, många skulle nog kalla dom mislyckade och dåliga men jag kallar det mästerverk :D Jag gillar lite udda kort :) de är en hel del spöken på dom :p

         

Tog lite tid att ladda upp alla bilder men nu är de klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0