gammalt och nytt

hallå! nu är kl mkt! haha lr inte så värst :p de vart sent i stallet i kväll fast jag va där vid 6, men de vart ju endel atra grejer så de är inte så konstit :p först red jag undri ute på vallen vilket gick ganksa bra, han va bra lite seg :p sen red jag ut på Kolan så han fick springa av sig lite vilket han tyckte va kul :) Sen dök Ida upp med ett lass med haml så då fick vi lassa in de på skulle vilket tog lite tid :p Sen lekte jag paparazzi medans Stig och Ida red Hrape och Strimma på volten :) hade tänkt lägga in bilderna på datan nu men hittar inte min sladd så jag får väl ta och göra de imorn ist :p

Tjejerna förlorade tyvärr finalen i upplandscuppen :( men Lisa fick iaf spela 20 min av matchen vilket gör mig stolt och glad :D de är inte alla som får spela på studenternas :p

Nu ska jag pallra mig upp och läsa lite i min sb´venskabok som ska vara klar om en vecka, den är på typ 400 sidor och har typ läst 30.. de känns inte så bra :p men jag hinner nog ;)

Hittade lite gamla bilder :)



Skolavslutningen i 7:an :) De va ett tag sen kan man ju säga ;)



Reija och jag; vi flummar oss som vanligt :p sommarlovet mellan 7:an och 8:an
De va tider de, inga bekymmer, de va bra å leva livet =)



Kommentarer
Postat av: Lisa

åhh tack snygging ;) <3

2009-09-11 @ 07:32:40
URL: http://liwsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0