Taggar! =)

taggar till tusen!! Imorn blir de lekar och aktiviteter med natur/teknik etten och trean. De blir nog kul :) bara de inte regna så :p
Kom hem från Annso vid typ havl sju, då åtocickint pådatan, igen! Och sen bar de av till stallet där jag inte varit på 6 dagar. Men de konstig var att de inte va som de brukar vara jag brukar ju jämt vilja åka dit men nu kännde jag inte riktigt samma behov av de, de va ju självklart lika roligt som vanligt men de va de att jag vet att jag kan göra annat om jag vill...

Nu ska jag gå up och läsa lite och kolla på tv och sen blir de lite sova oxå :p måste ju läsa ut den sablans svenska boke, som jag typ har läst 14 sidor i... suck! den är verkligen seg, men hoppas den blir bättre....

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0