mörkt, kallt och trött

sitter fortfarnde med datan i knät :) har kollat lite saker :p nu sitter jag och lyssnar på lite musik och läser aftonbladet, väldigt spännande ;) fryser och är jätte trött!! Men ska åka till stallet ikväll.... tror jag vill men samtidigt så orkar jag inte är så extremt trött... får se hur jag ska göra... men vill så gärna åka...!

HAHA, matten idag va sjukt rolig! Xd de va så kul när Lasse bekrev vem de va som hjälpte honom XD En blond kille och en brunhårig med litet huve XD hahah de lät så himla kul :p

Ikväll är de True Blood! :D:D:D De måste jag se :) En av dom bästa serierna som finns! Fast iof så har jag väldigt många favorit serier ;) Men ikväll ska jag verkligen njuta av denna serie :D



Kommentarer
Postat av: Martin

Haha XD Fint sätt att beskriva Solve Pelle och Curly ;)

2009-09-30 @ 22:08:27
Postat av: Johanna

hahaha XD jad de va så himla klockrent Xd

2009-09-30 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0