matte, tyska och vampyrer

nu har jag ätit blodpuding och kollat klart på True Blood. Jag somnade ju ogrå iaf, de är så typiskt :p men nu har jag sett hela avsnittet iaf :)
Provet som jag hade idag gick nog ganska så bra hoppas jag, de är bara de att man vet ju inte hur hon rättar och de kan vara så svårt och skriva ibland när man ska skriva en massa :p
hahah! Idag på matten satt Stahre och försökte hjälpa mig att förstå nånting som jag inte riktigt fattade de va bara de att jag inte förstod vad jag inte fattade XD väldigt komplicerat men efter typ 1 timme så fattade jag iaf och de är ju bra (Y) haha
Tyskan va riktigt rolig idag tkr jag :) vi pratade och skrattade och hade kul :9 men de va nog bara för att forsmarkarna inte va där ;) haha :p

ska snart åka till stallet och rida ut en sväng på Undri och sen ska jag jobba Kolan på volten och ev om jag hinner ska jag nog rida Fabbe barbacka men de är bara om tiden räcker till :p

nu ska jag dra och sova i typ en kvart lr nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0