Får inte bli sjuk

 Har vaknat, duschat och klätt på mig. Nu sk jag försöka att banka in alla tyska fraser och gloser i huvet.... ar en kännsla att de inte kommer gå så värst bra... men som tur är så kankse jag minns lite grann till provet, de är ju ändå färsta timmen.... Jag har fortfarende feber, hade de hela dan igår men... jag som inte vill bli sjuk!! De går ju liksom inte att vara sjuk när men gå i skolan för då missar man så jäkla mkt vilket är skitjobbit! Man hinner liksom aldrig riktigt ikapp igen.... Så om de är nått jag verkligen inte vill så är de att bli sjuk!!!
Nu ska jag bara kolla lite på LeShop.se sen ska jag börja plugga...


Foto taget av Carro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0