Vem är mannen?

Är lite trött, men ska packa väskan till imorn eftersom jag ska simma på morgonen. Måste upp vid halv sju så de vore skönt om de bara va å klä på sig ta väskan och åka :p väldigt praktiskt! Ska nog göra kemin sen efter simmningen efter som ja inte har gjort frågorna än... slarviga jag...  Men ska iaf läsa Fen ikväll så jag får de gjort :p
sitter nere vid tvn med mamma, pappa och Eve, dom kollar på Mannen under trappan. En riktigt konstig serie!!! Vem är han under trappan? Konstig handling får jag väl säga :p Fattar inget! Men de  är ju iof som vanligt Xd hahah :p nej nu ska jag nog gå upp och börja packa... undra vad jag ska ha på mig imorn bara.... hmmm? men de är morrondagens problem :p Gonatt nu ska jag dra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0