ICAs egna varor

Hej och hå!!! Nu har jag gjort mkt men ändå ingenting... låter konstigt men så är de.... har fixat och grejat men har inte gjort labrapporten än... :/ de känns ju inte direkt så bra...  Men har iaf hängt tvätt åt mamma och så har jag tagit hand om Tilo :) Har varit ute med henne en heldel idag, så nu ligger hon i mitt knä och sover, söting! <3

Va in och kollade lite på sf, och vill så gärna se Allt för min syster! Har ju läst boken och den va hur bra som hellst!!! Så måste se filmen, de är en sånn bra historia med en riktigt bra handling och ett väldigt oväntat slut... Nu måste jag bara försöka lura med mig nån, för jag kan ju inte gå på bio själv :p Sen måste jag se Flickan som lekte med elden oxå :)

Har suttit och kollat på ICA-reklamer i typ en timme nu :p de är otroligt hur man bara kan fastna för nått sånt :p
Men ICA-reklamerna är verkligen de bästa reklamerna, de är bara så!! :) Sitter och asgarvar åt "musikvideon" ICAs egna varor XD


Kommentarer
Postat av: Matilda

flickan som lekte med elden är jättebra! :D

2009-09-25 @ 22:47:34
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va bra :) måste se den!! :D

2009-09-26 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0