shopping dag :D

Vet ni vad jag har köpt?! Ett par skinnbyxor :) Dom är så grymt snygga och sköna (enligt mej sj, struntar i vad alla andra säger) :p Har verkligen shoppat loss ordentliggt idag, har köpt: skinnbyxor, jeanslegins, ett linne, 3 tunikor, 2 tröjor, ett par raggsockor, en sjal och ett nytt lås till skåpet. Mitt nya lås är så fint! De är grönt :)
Har haft en grymt bra dag med mina små vänner ;) haha :p nej men vi har haft de br aoch ätit jättegod mat på ett ställe, som jag för tillfället glömt namnet på :p haha :p De jobbigaste med den här dagen va att jag hittade inte mina skor jag ville köpa... snyft! Vi va in på Nilsons och då såg jag dom och vart alldeles hyper :p men sen visade de sig att dom inte hade skorna i rätt storlek, så då vart jag lite arg... sen letade vi runt lite överallt på alla möjliga skoaffärer men dom hade inte mina skor. Så nu ska jag beställa som ist :) De är tur att internet finns! <3

Nu ska jag slappa ett tag innan jag ska till stallet ikväll, funderar på om jag ska åka hem till Karlssons familjen och våldgästa dom lite, haha :p men först måste jag ringa till SJ... vilket jag helst av allt skulle vilja slippa... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0