Mina åsikter!

Okej... har varit i stallet och ridit :) har inte varit där sen i söndas så de va verkligen på tiden :p red Fabbe, och stig red strimma, dom va inte så jätte pigga men de va kul iaf :) sen ska jag dit ikväll och rida Kolan :) kul, kul! :)

Tkr de va lite kul, lr kul är väl inte rätt ord... snarare coolt/häftigt, med de där rånet som va idag. Nu tkr väl folk att jag är knäpp, men fatta hur mkt dom måste ha planerat!!! Först med att sno en helikopter, sen ha nån som kör den, hur själva rånet ska gå till och sen hur man ska kunna "försvinna" och inte bli hittad. Men de som är allra coolast är ju de att dom fixade med sprängämnen och grejer så att polisen inte kunnde använda sina helikoptrar. Jag beundrar verkligen dom! Fatta vilka genin! haha men de är ju inte bra att råna en bank men allt var ju värsta genomtänkt så jag hoppas nästan att dom klarar sig undan polisen. De är dom ju fan värda. De måste ju vara ett sjukt stort jobb dom har lagt ner på de hela, och dom måste ju verkligen ha hållt koll för att veta att de fanns så mkt pengar i byggnaden just den dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0