confession

halloj! Nu har jag läst alla 50 sidor i boken :) Eller de är vad jag skulle vilja skriva... men sanningen är att jag bara läst... måste kolla efter... 3 sidor, lr har precis börjat på den 4:e. Fy på mig! Har så himla dålig självdiciplin! Mamma ropade ner mig när jag började läsa, hon bad mig duka, sen vart jag kvar nere och kollade på Gossip Girl (kärlek till serien) sen kollade jag på ett avsnitt av Scrubs oxå :) så nu sitter jag här uppe i sängen igen med datan i knät och bara väntar på att jag ska lyckas övervinna mig själv och mitt databeroende. Jag måste ju läsa!

Vrf bryts min anslutning till nätet? ÅÅh! Men nu är jag ansluten igen iaf, tur de! Aja kollade iaf in på http://fokis.se/ och såg att hon nu har en tävling! Man kan vinna vad man vill, eller snarare vilket smycke man vill från http://www.cocoo.se/ så just nu så kollar ja runt lite för att se om jag hittar nått snyggt ;)
 
Nu har jag hittat de jag skulle vilja ha! :D gillar den skarpt! Snyggt och enkelt, de är så de ska va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0