dagens

Är nöjd med mitt resulttat på Fe provet :) synd bara att jag hade glömt 2 saker som jag kom på när jag lämnat in, men så är de ju alltid :p sen hade jag bju ett slarvfel vilket va extremt onödigt :p haha men så kan de gå :p
skolan va vä rätt ok idag, men va lite trött. Va ju och simmade imorse :) stolt över mig själv :) nu har jag börjat mitt nya liv ;) haha nej inte riktigt :p haha

har läst en massa olika bloggar och de är verkligen rolit att se hur andra skriver och vad de skriver om =)

ska nog ta och kolla upp vad de finns för sevärdheter i Gbg om jag ska åka dit på lovet, måste ju ha nått att göra när Carro går i skolan :) (om jag ska dit, de är ju inte helt bestämmt än)
snart blir de mat oxå, pasta och baconsås, gott!



hoppas verkligen jag kan/får åka! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Klar du ska komma hit! Om du har råd.. boka lite innan eller i sista minuten så är det billigare. :)

2009-09-17 @ 19:53:25
Postat av: Johanna

Jag kommer! har jag inte råd så lånar jag av mami ;) hihi :p

2009-09-17 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0