At night, oh no!

är verkligen superdupertrött! låg och läste lite i boken men de slutade med att jag somnade och vaknade, läste, osmnade, vaknade.... tillslut orkade jag inte mer så nu har jag gett up boken för ikväll. Har hunnit läsa 11 sidor, yey! haha de känns ju inge vidare bra :p men vad ska man göra när man har feber, ont i huvet och är trött? man kan ju inte tvinga sig själv att vara vaken :p då är man ju taskig mot sig själv :p jag som är så snäll och bara gör de jag vill göra kan ju inte tvinga mig själv till att läsa en tråkig bok  som dessutom gör att jag somnar... ne jde går inte för sig!! :p
har fått mail från kassärska i Gladur sså nu har hon satt tbx mina pengar på mitt konto :) de känns bra mred lite oväntad cash ;) haha :p nej nu ska jag sova så jag kan gå upp tidit imorn och läsa resten av de jag skulle ha läst idag :p Gonatt!

   
- Thake me back and let me stay there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0