21 sep

sitter och äter macka eftersom att lunchen idag inte va god. Är superhungrig! ska snart börja med tyskan men bara snart :p Ååå nej!! Världens sämsta låt! suck! Snällla, snälla, sluta spela denna låt :p kvinnan kan ju inte sjunga och inte är låten bra heller... oj va jag klagar :p haha men de måste man få göra ibland, särskilt när man ska plugga till tysk prov XD
fick gå hem tidigare från Fen idag, Eva höll tydligen på att bli sjuk så vi slutade 30 min tidigare. Vi fick iof en "läxa", lr ja... läxa och läxa men hon sa att de va bra om vi hade läst kap.15 tills på månda. Vilket är lugnt vi är ju lediga torsda, freda :) Sen gick jag med Anna hem. Lr jag gick inte med henne hem utan jag gick med henne när hon skulle hem och sen cyklade jag vidar hem till mig ;) haha :) Nu ska jag kolla min mail igen :p gjorde ju de imorse men hade fått mail från LeShop och så ett jätte fint armband som jag vill ha och sen såg jag några till som jag gärna skulle vilja köpa :) haha man man kan ju inte bara köpa och köpa tyvärr :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0