the day after to day....

är så less på datan!! jag har gjort nånting när jag fixade VLC så jag kan inte ansluta datan till de trådlösa nätet och så kan jag inte skicka bilder från mobilen till datan heller, usch!! de är jobbit!!
Men är så himla glad över min nya klocka :D:D


I love it! ;)

nu har jag tittat ut en ekonomi nyhet till Fe:n imorn :) de va tur att Erik påminde mig annars hade jag glömt de :p så TACK ERIK! :D Sak kolla på Grey´s och TB ikväll :) men först ska jag ju till stallet :p är lite sur över att jag missade Desperate Housewives igår....  men ska nog höra om Annso kan spela in de är mig på sönda :) man kan ju inte missa ett avsnitt ;) hon ska nog få spela in Gossip girl till mig oxå ;) serienörd, oh yes! ;)

men kan ju inte missa den nya säsong 3 av GG ;) måste ju verkligen se de!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0