skolfoto-dagen

Nu ska jag kolla lite på True Blood avsnittet som jag missade igår :p sen vid 7 ska jag dra iväg till stallet och rida lite, de blir antingen 2 lr 3 hästar idag :) de kommer bli kul, har inte varit i stallet sen i måndas... har ju haft en massa plugg och prov :/
Idag hade vi skolfotto... de finns verkligen inget som är värre tro jag... men man överlever ju iaf :p haha de blir nog bra. Synd bara att vi inte "fick" ta tillsammans med teknik... men de va ju bara för att några, säger inga namn, inte vill ha med oss ;/ dumma! men vi klarade oss så bra själva :p de blev nog bra trots att vi bara är 8 på kortet :p nej nu ska jag läsa lite bloggar och kolla på TB :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0