kvälls rapport

Trött, trött, trött! Ja, jag är helt enkelt trött. De har varit en lång dag i skoln + att vi hade provet i fysik.. som nog inte gick så värst bra... :/ men de iaf över nu så de är inte så mkt jag kan göra åt saken. Sen har jag jobbat från 16.30 till 21.00, de va lite jobbigt kan jag säga.. deva inte så jätte mkt å göra så då blir man lite seg, men man tjänar ju lite penagar iaf och de är ju alltid bra ;) Men har som vanligt, efter jobbet, ont i ryggen! skit jobbit! men de brukar ju gå över till morronen, får hoppas de gör de den hör gången me :p men de tror jag väl :p

Ligger och funderar över morgondagen... jag ska ju städa, skriva labrapporte, läsa svenska, skriva bokredovisning, göra matte och sen tänkte jag rida en sväng på em.... men skulle så gärna vilja åka och kolla på tävlingen på bärby oxå... aja får väl se hur de blir med de.... sen på kvällen kommer ju  Ida och Reija <3 då blir de mys med film och godis :D

nu ska jag snar sova... hoppas jag överlever natten alldeles ensam.... men jag har ju iaf Tila ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0