kvälls nytt!

Läste denna artikel tidigare idag om Regeringsmötet på havsbotten. Tycker att det var himla bra av regeringen på Maldiverna. De var bra att de tog i ordentligt och fick med media och att de verkligen utförde hela mötet. För de är ju en sak att sitta oc planera allt detta men sen är de ju en sak att genomföra de. Jag tycker att de verkligen lyckades men frågan är om de kommer tt hjälpa... Men de hoppas jag verkligen!

Har varit en ganska så lugna dag idag ändå.... har gjort en hel del men känner att jag inte har gjort allt jag borde ha gjort :/ och de är ju inte bra... men nu ska jag gå upp och lägga mig och läsa engelskaboken. Måste ju vara klar med den tills på onsda och har bara läst 24 sidor så de är nog på tiden att jag börja nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0