jobbig dag

kom alldeles nyss hem från skolan... de har ju inte direkt varit världens mest lyckade dag kan jag säga :/ först fick jag G på matte provet vilket jag är JÄTTE glad för :D trodde ju de skulle bli IG, men jag hade tur ;) men kemin gick ju inte alls lika bra :( fick bara G! Känner mig helt värdelös, jag kunnde ju allt innan provet men sen på provet hade jag typ blandat ihop saker och ingenting funkade.... så nu är de ju kört med att få MVG i kemi :(
Nu ska jag sätta mig och läsa engelskboken, måste läsa 200 sidor tills imorn... kommer nog inte hinna :S men får läsa hela natten om de så behövs :p sen ikväll är de Desperate Houswives :D ska nog läsa fram tills dess och sen får jag se hur mkt jag har kvar. Är de mkt får jag väl fortsätta läsa annars kankse jag kan läsa de sisst på morronen :p aja, kan inte sitta här och skriva nu måste jag läsa!!!

En sak till som är jobbig är att jag har fått feber igen... fast nu är de iaf bara 38.5, så de är ju inte allt för farligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0