JAg vann :D

Heiij!!!

Jag var me i en tävling som Cocoo anordnade och jag var en av vinnarna :D Nu ska jag få mitt fina armband :) sen ska jag nog beställa lite nya armband :) har fått mail och sett den nya förhandsvisningen på nya armband, lägger upp lite bilder i em och visar mina favoriter :)
Nu ska jag gå ner och plugga lite tyska och så ska jag hänga tvätt åt mamma :p Ikväll ska jag kolla på True Blood på svt play, somnade nämligen igår och missade typ hela avsnittet :/ men så kan de gå ;)




Här kommer ett rabbaterbjudande till mina läsare!
Ni får 15% rabatt på allt ni köper på Cocoo om ni anger rabattkoden: bloggspecial
(Erbjudandet gäller t.o.m. den 31 Oktober) passa på att gå in på www.Cocoo.se


Kommentarer
Postat av: Denise

GRATTIS :D haha jag vann med :O

blev helt chockad.

2009-10-15 @ 10:20:38
URL: http://sheisthat.devote.se
Postat av: Johanna

Tack :) ja jag vart också chockad :p jag brukar ju aldrig vinna :p Tack för att du kikade in :D

2009-10-15 @ 17:26:26
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0