imorn händer de

Hola!
Nu har jag kommit hem från jobbet, ätit en kaka, packat de sista och hunnit kolla på sista halvan av Despi :) har alltså hunnit med väldigt mkt på en timme ;) haha har faktiskt t.o.m. snackat med Carro oxå :) De ska bli så himla kul att äntligen få åka iväg! Har ju väntat på de här länge nu och imorn bär de av :D GLAD! De som är lite jobbigt är ju att jag måste upp vid 5 imorron, jobbit! Men de ska nog gå :p sen jobbighet nr 2: jag ska byta tåg i Sthml imorn och måste hittan en "vän" som ska med samma tåg, så att jag kan följa efter XD haha :p men nu ska jag kolla på film :) Wild Child, hoppas den är bra :) och hoppas att jag inte somnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0