i jakten på mördaren!

Nu ska jag berätta om min helt fullspäckade och superroligadag! :D
De började ju med att jag skulle hem till Ida och fira henne och Elin, efter mkt om och men lyckades jag ta mig dit. Väl där så vart de snack med folket som va där... och lagom tills jag skluue åka iväg till stallet så vart de galss, men jag han äta lite inna jag var tvungen att ge mig av :p
Vi red två grr på em först tog vi ut Fabbe och Hrappe på en skogsrunda och sen vart de Kolan o Undri på volten, vilket gick riktigt bra :) efter de så bar de av hem till Karlssons igen, då vankades de film :) sen vart man bjuden på tacos, vilket var super gott!! :D sen som vanligt på kvällen så drog Ida och jag iväg till stallet, fast de ovanliga med den här kvällen va att de va en bil som stannade på vägen en bit bort...
Jag bestämde mig snabbt för att de måste vara en mördare i bilen, Stig och Ida va inte lika övertygade som jag va men jag fick dom iaf att gå ut. Jag och Ida skulle försöka att lide, sådär, smidigt ta oss under tråden samtidigt vilket resulterade i att vi nockade varandra XD sen medans vi smög iväga för att spana på "mördaren" så gick Stig in i ladan för att tända lampan. Då gjorde jag mitt andra misstag, jag ramlade fram ifrån vårt gömställe bakom ladan, så mördare kunde ha sett mig... Stig klev ut ur ladan och vi bestämmde oss för att alla tre gå fram och kolla hur de stod till.... när vi va mitt framför bilen tog killen som satt där inne fram pistol!!! Eller de va iaf vad jag trodde att de va. I själva verket va de han mobil såg jag efter ett antal sekunder XD de visade sig att de hade hänt något med bilen och att han väntade på hjälp :p så där fick jag för att min fantasi skenade iväg som vanligt... även fast jag tkr att de är mkt roligare när man har lite livlig fantasi men sånna där gånger kan de vara läskigt :p och med tanket på att jag är mörkrädd så är de inte alltid så bra att ha en så livlig fantasi som jag har :p men iaf sen när jag åkte hem från stallet så stod bilen fortfarande kvar, och de va en dryg timme efter att vi hade varit ut och kollat om han ville ha hjäpl! Hans hjälp verkade ju inte bo särskilt nära om man säger så XD haha


Nu har jag erättat om min roliga dag :p nu ska jag kolla på Playa del sol och krypa ner under de varma täcket :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0