.....

känner mig verkligen inte på topp! Har inte gjort nån matte fast jag verkligen borde.... men så fort jag bara öppnar boken lr ens kollar på den får jag ångest och de gör att jag inte ens vill räkna ett enda tal. Jag känner som jag gjorde förr... mår inte bra och känner mig "tom" som om att ingenting spelar nån roll längre som om allt jag måste göra, måste göras men ändå så spelar de ingen roll om jag göra de lr inte för allt blir ändå inte som jag vill. Hatar den kännslan! 



Hade inte tänkt skriva de här, de bara vart så... men nu har jag iaf fått ur mig de vilket känns lite bättre...

Kommentarer
Postat av: Lisa

vi får kämpa tillsammans för att komma tillbaka där vi var förr :) btw, känner igen tavlan från Vallon ! <3

2009-10-14 @ 15:12:55
URL: http://liwsan.blogspot.com
Postat av: Johanna

ja de får vi göra :) haha japp, tyckte att den passade in här ;) haha <3

2009-10-14 @ 16:28:07
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0