...

Kollar på Roast på Berns! De är så grymt roligt :) haha fattar inte hur de kan vara så grymt roligt :p skönt att kolla på tv och varava ner lite faktiskt. Längtar tills imornbitti, då är de VAKNA! med the voice :D har inte sett de på flera dagar så nu är jag jätte sugen på att se de :)
Red Fabbe barbacka på volten idag och de är nog enda gången som jag inte ramlat av, vilket är bra ;) haha efter de så longerade Stig Tindra, hon va riktigt duktig och kommer nog bli en riktigt fin tölthäst! :D och jag var som vanligt i farten med kameran... men de blir ju inte speciellt bra bilder i mörker...

   

Längtar tills jag ska åka till Gbg!!! Snart så, nu är de bara 2 veckor kvar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0