minnen <3

Snackar med Arina medans jag väntar på att Desperate Housewives ska börja :) De är kula att snacka med nån som man inte snackar med jämt. De blir annorlunda på något sätt och så får jag ju skriva på engelska oxå :p fast de är inte så farligt de känns ganska så normal av nån anledning... men de kanske är för att när jag pratat med henne i verklighetetn så har de varit på engelska så de blir de lixom naturligt att skriva på engelska oxå :p lr de kankse int eär så men jag tkr de är så :p
Kommer upp en massa minne i huvet från TTC, de känns som om de va hur länge sen som hellst, men de är de ju inte... de är bara en dryg månad sen... kan inte beskriva hur mkt jag längtar till att få åka nästa år!!! De kommer bli så kul!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0