en ganska så bra dag

sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar... människorna går mig verkligen på nerverna, sås jobbiga dom är! Jobbig röster, sega och konstiga!! Usch! HATAR!!!
Nu har jag lagt in alla bilder från TTC<3 :) fick sivan idag av Karin så nu har jag kollar på alla :) dom va riktigt fina, du har gjort ett bra jobb Sofia (Y) :D
Nu kollar jag på Roast på Berns, de är ju så himla bra, haha så kul när dom Bert är med :p hahah kan ju sammanfatta den här dagen som en bra dag :) Har ridit både Kolan och Undri ikväll, de gick riktigt bra vilket känns riktigt bra :) En bra start på veckan helt enkelt :) Allt känns så bra just nu :D men vi får väl se hur länge de varar... :p
Har iaf kommit på vad Alex ska få i julklapp och så har jag funderat ut julklappar till Inrid och Stig oxå. De känns bra att för en gångs skull vara ute i god tid :p


Gruppbild av alla på Twin Town 2009

Kommentarer
Postat av: Sofia

wohoo tack för berömmen!

2009-10-07 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0