Frisk!

Hallå! Idag är jag frisk :D kan inte fatta hur jag kan vara helt frisk idag med tanke på hur jäkla dåligt jag mådde igår. Men är glad att jag är frisk nu iaf :) men nått som inte är särskilt kul är att internet inte funkar på "min" data!!! Blir helt knäpp! Hoppas de funkar sen när jag kommer hem iaf... Börjar 10.20 idag så tänkte åka ner till lite innan 10 så hinner jag kolla på engelska läxan innan vi börjar :p de är skönt att vi inte går så värst länge idag iaf, bara till 2 :)  efter skolan ska jag iväg till stallet och ta in hästarna och rida lite :)


Detta armband kommer från Le Shop, cloisonnepärlor med blommönster i emalj och metall. Lite asien inspirerat :) väldigt fint :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0