despi + foki

kollar på Desperate Housewives, lika bra som allti :) nu är de reklam så då har man ju lite tid med annat ;) men vart lite sur när jag såg den nya ICA-reklamen... tkr inte att den är helt okej.... titta på den så kanske ni förstår...
ska kolla på Christine sen tror jag, kollade ju förra veckan och de är ju ett rätt galet program Xd man kan inte annat än att älska de helt enkelt :p som med alla andra serier ;) haha jag och serier alltså.... jag är beroende ;)

kollade in James&Marilyn och kollade på deras tröjor med tryck på olika bloggare och mode människor, den här tröjan med Foki på vart min favorit :) skulle gärna vilja köpa den, men de känns ju lite konstigt att gå runt med en tröja med en bloggare på :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0