Cocoo feber!!

Har fått mail från Cocoo :) en massa snygga och coola nyheter är på G :) de finns en hel del grejer man vill ha kan jag ju säga ;)

 
Cool ring i glas :)                             Annorlunda men häftig ring :)

 
snygg ring, får mig att tänka på en sköld :p men det gör den unik, and I like it! ;)


Gillar även dessa ringar, särskilt huvudena, riktigt coola!


**********************************************************************************
De är kul att de har kommit in en massa ringar i sortimentet de är bara synd att jag inte använder och kan ha ringar... men de är kul för alla andra som kan köpa och frossa i coola och grymma ringar! :D Gå in på www.cocoo.se och kika in de nya sortimentet ;)

Nått mer som är super kul är att Cocoo nu öppnat en butik på Söder i Sthlm :D dit måste man ju nästan åka nån gång :D


Här kommer ett rabbaterbjudande till mina läsare!
Ni får 15% rabatt på allt ni köper på Cocoo om ni anger rabattkoden: bloggspecial
(Erbjudandet gäller t.o.m. den 31 Oktober) passa på att gå in på www.Cocoo.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0