19 oktober

Jag vet att jag har en väldigt livlig fantasi men när de är så illa att jag börjar fantisera om att jag kommer att se Freddy Keueger (mördaren i filmen jag såg igår) överallt så börjar de nog bli lite illla XD de tillsammans med min rädsla för mörker är verkligen ingen bra kombination, men jag överlevde iaf resan hem från stallet :p
Idag har jag varit duktig och faktiskt ridit två hästar. De behövdes eftersom att jag va sjuk igår och dom små stackarna inte fick röra på sig :p men nu är jag ju frisk igen (ett mirakel) :D men imorn måste jag satsa på att läsa ut engelska boken för annars ligge rjag illa till :S men de ska nog går bra hoppas jag :)
Nu ska ajg nog gå upp och sova och kanske läsa lite, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0