pluggar dagen

Hallihallå!

Nu ska jag plugga plugga plugga! Har två prov imorn. I tyska och idrott, de är nog inte så värst svårt med plugga måste man ju göra :p ska nog ta en promenad sen ikväll oxå om de inte blåser allt för mkt.
Jag simmade faktiskt imorse :) är stolt över mig själv att jag orkade upp :) Men som vanligt så händer de alltid mig nånting, och idag så va de så att jag råkade simma in i väggen! haha XD de låter väldigt klantigt och jag kan erkänna att jag könner mig ganska så dum Xd men jag simmade helt enkelt på rygg och tänkte på något annat och så glömde jag helt enkelt bort att hålla koll :p Så jag har en riktigt jobbig huvudvärk nu och tror nog att jag kanske har fått en lättare hjärnskakning... de är så typsikt mig :p haha men dom andra fick ju iaf ett gott skratt när jag berättade vad jag lyckats med :p

Men nu ska jag börja med idrotten och sen blir de Deutsch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0