en full-rulle-dag

DE har varit full rulle hela dan idag! Efter skolan gick jag ner till simhallen och väntade på mamma, Alex och Lillen, sen skjutsade dom mig till stallet och jag tog in hästarna. Sen bar de av till VC och så tog jag en spruta efter de var de bara att masa sig iväg till stallet igen och fodra hästarna :p sen hem äta miat plugga matte och sen åkte jag till stallet och red 3 hästar =) Förstår inte hur allt kan kännas så mkt bättre när man har fått ridit och varit med hästarna :)
Nu ska jag kolla på playa del sol och guds tre filcikor sen blir de nog sovdax :p sitter här med två paket som jag håller på att försöka lista ut vad de är förnått i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0