månda 7 december

Halloj! Denna dag har varit ganksa så soft :) De är rätt så skönt för en gångs skull faktist :p hade fullt upp igår oxå fixade en massa här hemma och så va jag såklart lite i stallet oxå =) På freda är de dax för Nationellt prov i matte D :S de känns ju inte så lockande precis och vet inte riktigt hur de kommer gå... men ska höra med Lasse imorn om jag kan få vara kvar och fortsätta räkna en timme lr nått om han har tid... annars får jag väl gå och ha matte med dom andra, de går ju säkert :)

Här kommer lite bilde rfrån Globen =)


          

Sådär, de va några bilder, dom är inte så värst bra med de är minnen =) Nu ska jag kolla på playa del sol och sen ska jag sova, så jag inte försover mig imorn igen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0