Hanging on to...

Läste en jätte bra bok igår, lr jag började på den iaf. Hur bra som hellst!!! Just nu kommer jag inte ihåg vad den heter.... men tror de va, hanging on to Max... lr nått sånt :p riktit, riktit bra! De är en bok som jag verkligen skulle rekomendera, den är ganska så lättläst men tyvärr inte särskilt lång... 
Ska nog försöka läsa ut den idag, om jag hinner :p Idag ska jag ju ha en slappdag, med hundpassning och läsning fram tills mamma kommer hem för då ska jag städa rummet och fixa lite inför skolan imorn.



Fick sms av LLKS som frågade om jag ville me till stan, de vill jag självklart men kan ju inte eftersom jag måste vara hemma med Tequila... synd måste jag säga, verkligen synd :/ de hade varit så roligt att åka till stan med henne :)
synd att jag inte hade den tiden igår så jag kunde ha gått på stan med henne då.... men de hade jag verkligen inte hunnit me, jag sprang ju verkligen runt som en idiot igår så jag skulle nog inte ha varit nått bra sällskap :p

nu ska jag gå upp och hämta boken och läsa lite medans Tila sover :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0