13/8-09

Idag har de varit en fullspäckad dag, men den har varit rolig :D

Gick upp vi 8 imorse och kollade på tv och åt frukost, sen vart de dusch och iväg till Ellen där vi skulle ha "möte".
Efter de bar de av till Valde och Karlssons familjen =) där firade vi Rasmus som fyllde 13 år! Sen spelade jag, Elin och Malin Backpackers! Jag vann hela spelet!!
Vid halv sju åkte jag hem och slängde i mig två pannkakor och sen bar de av till stallet, red lillvilden Undri på ridvolten sen tog vi ut gammelgubbarna på en regning tur i skogen.

Har äntligen fixat Spotify, är så glad :D
Sitter och snackar med Malin och letar efter mitt försvunna USB-minne, tkr att de inte borde ha sprungit så långt bort... hmmm...
Skulle igentligen vilja lägga upp en bild på födelsedagsbarnet men orkar inte gå upp och hämta sladden till kameran så de får bli en annan dag :p


Imorn kväll blir de dags att sova på höskullen! Kul, kul, kul!! =) Vi blir nog ett stort gäng och de är ju allti trevlit =)
Eve ska ju hämta sin hund imorn me, de kommer bli niceit! :D

Nu blir de sängen, så jag orkar städa mitt otroligt vackra rum imron ;)

Regn och rusk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0