fillibom!

fick typ damp på mamma när hon aldrig kunde gå från datan!!! hon satt som ett fjån och kollade på gamla fula husvagnar på blocket, satt och skrattade och hade nog jätte kul..... Men hon va ivägen! Tillslut så fick jag henne att gå, haha ;)
är en aning arg/besviken men de är nog för att de inte gick så bra med Undri ikväll, de va ingen fart på honom och han ville inte jobba :/ de jobbigaste är ju att man inte vet vad de beror på, va de jag som gjorde nått helgalet lr va de bara han som va hungrig lr trött....??
Hade otu idag som vanligt, de har gått en film på 4an som jag har velat sätt länge och just idag när de går på tv så går den kl 8, 8!! då är ju jag i stallet. IDIOTISKT!!! Men Stig va snäll och sprang upp till huset och spelade in de åt mig :) Tack Stig! :D
Nu är jag supertrött efter en sån fullspäckad dag, men jag måste ju tyvärr läsa matten som Lasse ska gå igenom imorn :/  usch!!! men, men måste man så måste man.... lr så läser jag den imorron bitti, de borde jag ju hinna, om inte annat så har vi ju lunch innan matten så jag hinner nog ;) hoppas jag :p

Nu ska jag gå upp och läsa klart min bok såjag kan örja på svensk boken imorn :) Ååå nej, första lektionen iorn är tyska! jobbit! Aja, de ska väl gå hoppas jag ;)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0