packelipackpack!

Nu har jag packat typ allt jag ska ha med mig... och jag är väldigt tveksam till om jag kommer få igen min väska :O de känns inte särsklilt bra måste jag säga.... men jag är sånn att jag måste packa i en massa xtra och så använder jag hellre hälften än att packa förlite :p ojojoj... hur ska de här då?? haha :p måste bara stryka lite kläder imorn innan jag packar i grejerna på allvar, man kan ju inte ha med sig hur skrynkliga saker som hellst...

jag hoppas att de finns tv på vandrarhemmet för på onsda kl 22.00 går "Trueblood" på 1an, vill så gärna se den!!! så hoppas, hoppas, hoppas! :)
men nu ska jag gå upp och prova att stänga igen väskan, wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0